bilik barrru yooow

hye yawwl.now...i'm 18 going 19 but basically i'm 19 la senang cter.sbb skang dh tahun 2011...2011 tolak ngan 1992 membawa maksud 19.cis...dh TUHAAA aku ni.21 dh blh mengundi...brdasarkan buku 555 yg aku guna utk mrancang masa dpn aku,spatutnya umur 25 aku dh kawin.27 dh ade anak sorank.hahahha.xdek la..i'm ssooo not this type yg merancang masa dpan. aku hnya brharap pd umur 22 aku buleh grad dgn jayanya. bachelor in technology petroleum geoscience. ITU SAHAJA.xdek plan lain dlm idup aku. nama course nmpak mcm gah tp keje korek batu.sungguh x first class.

final dh abis dn hopefully aku lepas la nk naik undergrade ni.buleh USHA2 SENIOR HENSEM. ok2. itu adlh matlamat yg kedua. yg prtama, aku nk blaja sungguh2 kasi bangga dato ahmad zailani dn datin wan raudzah. ade kwn aku prnah ckp 'ibu bapa kecilkan cita2 diaorng utk kte...tp xkan kte nk kecilkan cita2 kte mcm tu saja.sia2 la pengorbanan diaorng.' ookkk...aku tulis tu amat x puitis spatutnya quote tu amat puitis. bm aku mmg fail sjak dulu

sblum balik ari tuh..kteorang kene pindah village(asrama jer)...ditakdirkan dpt tingkat 4.rasa mcm nk meraung2,menangis2,trlolong2...hati trasa dirobek,jantung trasa disentap.xleh nk ckp prasaan time tuh.hahahha.hiperbola ok.syaza n dibah mmg xaci dpt side room.bilik diaorng besar giler..so,scara automatik aku declare bilik diaorngs sbagai common room.buka puasa kt situ,tgk movie kt situ,smayang brjemaah kt situ,brgosip kt situ,smart group kt situ(ehem2)..hahahha.

okey lar.kali ni aku kasi can la kat syaza ngan dibah sbb sblum ni pun bilik diaorng kt v1 mmg dh jadik common room.muahahahha.gmbr blik aku mcm segan jer nk tunjuk.dinding colour hijau tu aku hajat nk cat colour pink.biar siti fatehah(roomate) kasi pening skit.


kecik jer ok bilik aku.stakat nk wat halaqah study group blh lar.hahahahha.bapak rajin aku.ok2.bilik yg lain2 same jer mcm bilik aku except bilik corner.ade dua. bilik corner tuh aku nk bakar time bukak UG nanti.biar korank kene tido kt luar jer.ala...sejuk ape.best ok.

erm..duk rumah xdek wat pape.xbosan tp xdek la exciting sngt.atas2 pagar jer.tido 12 jam,mkn 4 jam.dh 16 jam...tolak ngan 24..tinggal 8 jam,diisi ngan citer korea,tgk tv,brfb dn brtower stack.hidup aku mmg bahagia mngalahkan orng dh abis final year,final sem,final exam.alriteee dh u'll,dh lar brblogging.nanti dh xdek menda nk post for next entry.chow!

0 comments:

Post a Comment