keeping my sanity

aaah...minggu dpan final.rasa mcm nk pengsan dh ni.tiap2 ari bangun ngadap buku tapi aram xmasuk.ni chemistry punya psl..abis patah smngt nk blajar subjek lain.aku mmg ditakdirkan xpaham chem sampai bila2. so...aku sian gile sape yg amik course chemical engine. muahahahha. taun dpan aku ngadap batu, korank ngadap la lewis structure,isomers, enantiomers, ape2 mers yg korank nak... aku BENCI GILA.

sbenarnya xtau nk ckp ape... dh lama xupdate and aku sure xdek orang kisah aku update ke x tp this is my own diary. hopefully, one day nanti time aku dh kawin ngan Taylor Lautner and ade cucu cicit, buleh ler tunjuk kt diaorang psl kehidupan aku zaman remaja(remaja lg ker?). hah...
aku nk diaorang jadikan teladan hidup ,jgn la asyik nk brseronok2 kalu diri masih student kalu x...chemistry pun dpt half mark jer. hahahhaha.

terima kasih krn dgr aku meraban. aku mmg pndi meraban sjak kecik. hidden talent kot. muahahha. wish me luck guys. arap2 coursework chemistry aku lepas 40 dn fizik pun..at least aku buleh lulus. dn 6th Jan. please lar..cepat skit buleh? aku dh xtahan ni.chowww...

2 comments:

amalynaazam said...

chemical engineering student poommm sero suppow xsnggup doh nk ngadap spesis mers2 tuh.. huhuhuhuhuk..
TAYLOR LAUTNER???? ya ALLAH.. stress bena nk exam dio nie sapa kuat ginie berangan :P

afiqahzahraa said...

hahhahah jaaa...kene la brangan...nk mengurangkan tekanan jiwa hok mendadak nii.

Post a Comment